Chyba 0x8004010F při stahování globálního adresáře v MS Outlook

Pokud je na Exchange serveru vygenerován nový Offline Address List (dále jen OAL), je potřeba zkontrolovat, jestli se změna projevila přímo v nastavení konkrétního Exchange serveru. Postup platí pro Exchange ve verzích 2000 a 2003.

Je tedy potřeba zkontrolovat následující nastavení:

  1. Otevřete Exchange System Manager (ESM)
  2. Rozbalte ve stromu moje_domena > Administrative Groups > First Routing Group > Servers > muj_server > First Storage Group
  3. Klikněte pravým tlačítkem myši na Mailbox Store (muj_server) a vyberte Properties
  4. V záložce General zkontrolujte, zda je vyplněno pole Offline address list: (pokud není, Browse a vyberte aktuální OAL)
  5. Potvrďte a zavřete ESM
  6. Nyní restartujte službu Microsoft Exchange Information Store

Po restartu služby zkontrolujte funkčnost stažením aktuálního adresáře – to by nyní mělo proběhnout bez chyby.